Szczegóły jednostki
powrót do listy jednostek22-120 Wojsławice
powiat chełmski
Do zakresu zadań Sekretarza Gminy należy: opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu Gminy, opracowywanie projektów statutów i regulaminów organów gminy, organizowanie pracy Urzędu oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem referatów i stanowisk pracy,koordynowanie działań podejmowanych przez komórki organizacyjne Urzędu, zapewnienie zgodności działań Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,kierowanie pracą Urzędu w czasie nieobecności Wójta, czuwanie nad wykonywaniem uchwał Rady Gminy,sprawowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,prowadzenie rejestrów uchwał Rady Gminy oraz aktów prawnych wydawanych przez Wójta, zapewnienie obsługi techniczno-biurowej organów gminy,nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie,przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców w trybie art. 951 § 1 Kodeksu cywilnego,zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego,obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organiza- cyjnymi gminy,nadzorowanie terminowości załatwiania spraw przez Urząd w tym skarg i wniosków obywateli,nadzorowanie spraw związanych z wyborami i referendami, sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie,koordynacja i nadzór nad przepływem informacji o zmianach w przepisach prawnych dotyczących poszczególnych stanowisk,nadzorowanie spraw dotyczących ochrony informacji niejawnych i danych osobowych,wydawanie zaświadczeń i poświadczeń urzędowych.Opracowywanie i realizacja gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.Obsługa techniczno-biurowa Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.Wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta.
Dokumenty opublikowane przez jednostkę
Lp | Opis dokumentu | Opcje |
---|