Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wojsławice

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Zastępca Kierownika Referatu Utrzymania Infrastruktury Komunalnej i Bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Wojsławice, ul. Rynek 30, 22-120 Wojsławice

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wojsławice Rynek 30 22-120 Wojsławice
Data ogłoszenia
2023-02-15
Termin składania dokumentów
2023-02-28
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe na kierunku: budownictwo lub instalacje sanitarne.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne (będące przedmiotem oceny formalnej):

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe na kierunku: budownictwo lub instalacje sanitarne.


Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny merytorycznej): 

  1. prawo jazdy kat. B,
  2. minimum 5 letni staż pracy,
  3. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  4. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
  5. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  6. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  7. znajomość ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
  8. znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego,
  9. znajomość ustawy o ochronie przyrody,
  10. znajomość ustawy o ochronie zwierząt,
  11. znajomość ustawy Prawo budowlane,
  12. wiedza specjalistyczna z zakresu: budowy i utrzymania sieci wodociągowych
    i kanalizacyjnych, dróg, budynków,
  13. biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
  14. systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, zdyscyplinowanie, wysoki poziom kultury osobistej, sumienność, staranność, umiejętność analitycznego myślenia.
Zakres obowiązków
  1. Uczestniczenie w kierowaniu pracą Referatu Utrzymania Infrastruktury Komunalnej i Bezpieczeństwa i ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową organizację, skuteczność pracy pracowników i gospodarkę finansową Referatu
    w granicach środków określonych w budżecie gminy na zadania merytoryczne przypisane regulaminem organizacyjnym Urzędu do wykonywania przez Referat.
  2. Opracowywanie zakresów czynności dla podległych pracowników Referatu, dokonywanie okresowej oceny kwalifikacyjnej podległych pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy, występowanie do Wójta z wnioskami osobowymi dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów, kar regulaminowych, wykonywanie raz w roku samooceny kontroli zarządczej dokumentując jej wyniki.
  1. Podczas nieobecności kierownika spowodowanej urlopem, chorobą lub inną okolicznością pełnienie obowiązków kierownika w zastępstwie.
  2. Zatwierdzanie dowodów księgowych /rachunki, faktury, noty, listy płac/ pod względem merytorycznym w zakresie zadań realizowanych przez Referat.
  1. Opracowywanie    informacji, sprawozdań, ankiet, kalkulacji kosztów projektów uchwał, decyzji, postanowień z zakresu działania Referatu dla potrzeb Wójta Gminy, Rady Gminy, Skarbnika Gminy, urzędów administracji rządowej i samorządowej lub udzielanych na wniosek w ramach informacji publicznej.
  1. Nadzorowanie przestrzegania przez pracowników Referatu dyscypliny pracy, ochrony danych osobowych, informacji niejawnych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów p.poż.
  2. Odpowiedzialność za bieżące utrzymanie ujęć wody, sieci wodociągowo-kanalizacyjnej, oczyszczalni ścieków i przepompowni w celu zapewnienia nieprzerwanej dostawy wody i odprowadzanie ścieków,
  1. Nadzorowanie konserwatorów i pomoc w zakresie dokonywania w okresach kwartalnych spisu ilości pobranej wody przez gospodarstwa domowe i podmioty gospodarcze i przekazywanie odczytów do Referatu Finansowego, doręczanie faktur odbiorcom i poboru opłat za wodę i ścieki,
  1. Ustalanie ilości wody pobranej z wodociągów na cele ochrony p. pożarowej.
  2. Utrzymanie i zarządzanie drogami gminnymi poprzez wykonywanie drobnych napraw nawierzchni, koszenie poboczy, odkrzaczanie, zachowanie drożności przepustów i  rowów odwadniających, oznakowania i innych urządzeń związanych
    z drogą oraz prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych i infrastruktury znajdującej się w pasie drogowym.
  3. Zwalczanie śliskości pośniegowej na drogach, zapewnianie przejezdności dróg poprzez organizację odśnieżania i reagowania w sytuacjach koniecznych.
  4.   Przeprowadzanie postępowania w sprawie nadania drodze statusu „drogi gminnej".
  5.    Zarządzanie   budynkiem administracyjnym Urzędu- remonty bieżące, konserwacja, zaopatrzenie w opał.
  6. Utrzymanie czystości, właściwego stanu sanitarnego w obiektach
    i urządzeniach komunalnych.
  7. Prowadzenie rejestru nieruchomości komunalnych.
  8. Przygotowanie i rejestracja umów najmu lokali użytkowych, naliczanie czynszu,
  9. Prowadzenie rejestru osób ubiegających się o przydział lokalu mieszkalnego, analiza potrzeb mieszkaniowych na terenie Gminy, organizacja pracy społecznej komisji ds. mieszkaniowych
  10. Prowadzenie ksiąg obiektów, dokonywanie okresowych przeglądów technicznych obiektów komunalnych.
  11. Nadzór nad eksploatacją i ocena potrzeb remontowych w zakresie utrzymania obiektów komunalnych.
  1. Określanie warunków technicznych przyłączania budynków lub nieruchomości do  sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
  2. Utrzymanie w sprawności sprzętu i środków transportu /samochód dostawczy, ciągnik, przyczepa/ będących w dyspozycji Referatu.
  1. Dokonywanie zakupu części zamiennych i paliw do utrzymania w sprawności sprzętu i sieci wodociągowo-kanalizacyjnej, prowadzenie gospodarki magazynowej
    w tym zakresie.
  2.   Sporządzanie kalkulacji rocznych kosztów utrzymania sieci wodociągowo-kanalizacyjnej i opracowanie na tej podstawie projektu uchwały Rady Gminy określającej wysokość opłat za 1m3 pobranej wody i odprowadzonych ścieków.
  1. Realizowanie poboru opłaty targowej, poprzez wyznaczenie inkasentów
    spośród pracowników Referatu.
  2. Utrzymanie czystości na nieruchomościach publicznych /koszenie terenów   zielonych, sprzątanie placów, ulic, targowicy, skwerów itp./
  3. Nadzór nad urządzeniami związanymi z systemem melioracji.
  4. Nadzór eksploatacji i ocena potrzeb remontowych w zakresie gospodarki lokalowej oraz utrzymania obiektów komunalnych.
  5. Wyrażanie zgody na dokonanie ulepszeń w lokalach mieszkalnych przez najemcę oraz rozpatrywanie wniosków o zaliczenie ulepszeń w lokalu mieszkalnym dokonanych przez najemcę w poczet czynszu mieszkaniowego.
  6. Wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości.
  7. Organizacja opieki nad zwierzętami bezdomnymi, dziko żyjącymi oraz rejestracja psów ras niebezpiecznych
  8. Przestrzeganie przepisów regulujący wewnętrzne sprawy Urzędu,
    a w szczególności:
    a) regulaminu organizacyjnego,
    b) regulaminu pracy,
    c) instrukcji kancelaryjnej,
  9. Wykonywanie innych, nie ujętych w niniejszym zakresie czynności spraw doraźnych zleconych  przez Kierownika Referatu Utrzymania Infrastruktury Komunalnej i Bezpieczeństwa, Sekretarza Gminy lub Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,

2) życiorys - curriculum vitae,

3) oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierające: 

- imię (imiona) i nazwisko, 

- imiona rodziców, 

- datę urodzenia, 

- miejsce zamieszkania, 

- adres do korespondencji, 

- wykształcenie, 

- przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 

- obywatelstwo, 

- numer telefonu, adres mailowy,

4) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

6) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) referencje, listy polecające lub inne dokumenty potwierdzające, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią,

8) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku oraz wymagany staż pracy (np.: kserokopie świadectw pracy, posiadanych uprawnień, zaświadczeń o ukończonych kursach
i szkoleniach),

9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
na potrzeby postępowania rekrutacyjnego według wzoru: 

„Po zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych zawartą
w ogłoszeniu o naborze na stanowisko ............................................. z dnia ............... oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych znajdujących się w dokumentach aplikacyjnych w zakresie: imienia (imion), nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu
do korespondencji, wykształcenia (w tym kserokopii ukończenia studiów wszych), przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w tym kserokopii dokumentów potwierdzających staż pracy  lub doświadczenie zawodowe), obywatelstwa, numeru telefonu, adresu mailowego, informacji zawartych w oświadczeniach oraz innych niezidentyfikowanych danych osobowych znajdujących się w dokumentach aplikacyjnych podanych dobrowolnie, z własnej inicjatywy, w celu uczestnictwa
w konkursie na wolne stanowisko pracy oraz w procesie rekrutacji". 

„Ponadto oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy Wojsławice”.

(Klauzula informacyjna dostępna na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Wojsławice)

10) kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
 umiejętności; 

11) w przypadku kandydatów chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Warunki pracy

Praca w systemie jednozmianowym, w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrego wzroku, w pomieszczeniu o oświetleniu sztucznym i naturalnym, z obsługą komputera, faksu i kserokopiarki, praca w terenie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Termin i miejsce składania dokumentów:
28.02.2023 r.
Urząd Gminy Wojsławice,
ul. Rynek 30, 22-120 Wojsławice

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) lub pocztą z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: Zastępcy Kierownika Referatu Utrzymania Infrastruktury Komunalnej i Bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Wojsławice.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Uwagi

Brak podpisu na oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie przeprowadzenia testu lub rozmowy kwalifikacyjnej. 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wojsławice oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wojsławice.

Załączniki
  • pdf 139 KB pobrano: 61 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Waleczek
    Dodano do BIP dnia 15-02-2023 12:35:05