Inspektor ds. obronnych i bezpieczeństwa publicznego
Wykształcenie wyższe, preferowane na kierunku: administracja, bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe.
Wymagania niezbędne (będące przedmiotem oceny formalnej):
Obywatelstwo polskie.
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Nieposzlakowana opinia.
Wykształcenie wyższe, preferowane na kierunku: administracja, bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe.
Szkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych.
Ważne poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny merytorycznej):
Prawo jazdy kat. B.
Minimum 5 letni staż pracy.
Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego.
Znajomość ustawy o samorządzie gminnym.
Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.
Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych.
Znajomość ustawy o systemie informacji oświatowej.
Znajomość ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy.
Znajomość ustawy o ochotniczych strażach pożarnych.
Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony.
Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, zdyscyplinowanie, wysoki poziom kultury osobistej, sumienność, staranność, umiejętność analitycznego myślenia.
1) realizacja zadań w sprawach obronnych i obrony cywilnej,
2) realizacja zadań w sprawach zarządzania kryzysowego,
3) realizacja zadań w zakresie spraw wojskowych,
4) realizacja zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
5) realizacja zadań w zakresie ochrony,
6) realizacja zadań w zakresie bezpieczeństwa,
7) realizacja zadań w zakresie oświaty,
8) w zakresie działalności gospodarczej,
9) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:
- regulaminu organizacyjnego,
- instrukcji kancelaryjnej,
10) wykonywanie innych, nie ujętych w niniejszym zakresie czynności spraw doraźnych zleconych przez Sekretarza Gminy lub Wójta Gminy.
1) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
2) życiorys - curriculum vitae,
3) oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierające:
- imię (imiona) i nazwisko,
- imiona rodziców,
- datę urodzenia,
- miejsce zamieszkania,
- adres do korespondencji,
- wykształcenie,
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- obywatelstwo,
- numer telefonu, adres mailowy,
4) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) referencje, listy polecające lub inne dokumenty potwierdzające, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią,
8) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku oraz wymagany staż pracy (np.: kserokopie świadectw pracy, posiadanych uprawnień, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach),
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego według wzoru:
„Po zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych zawartą w ogłoszeniu o naborze na stanowisko ............................................. z dnia ............... oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych znajdujących się w dokumentach aplikacyjnych w zakresie: imienia (imion), nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia (w tym kserokopii ukończenia studiów wyższych), przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w tym kserokopii dokumentów potwierdzających staż pracy lub doświadczenie zawodowe), obywatelstwa, numeru telefonu, adresu mailowego, informacji zawartych w oświadczeniach oraz innych niezidentyfikowanych danych osobowych znajdujących się w dokumentach aplikacyjnych podanych dobrowolnie, z własnej inicjatywy, w celu uczestnictwa w konkursie na wolne stanowisko pracy oraz w procesie rekrutacji".
„Ponadto oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy Wojsławice”.
(Klauzula informacyjna dostępna na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Wojsławice)
10) kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
11) w przypadku kandydatów chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Praca w systemie jednozmianowym, w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrego wzroku, w pomieszczeniu o oświetleniu sztucznym i naturalnym, z obsługą komputera, faksu i kserokopiarki, praca w terenie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i zlożone osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Wojsławice lub przesłane pocztą w terminie do dnia 22 listopada 2023 roku, do godz. 15:30 (przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Wojsławice) na adres: 22-120 Wojsławice, ulica Rynek 30, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor ds. obronnych i bezpieczeństwa publicznego".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie przeprowadzenia testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wojsławice oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wojsławice.
Dodano do BIP dnia 06-11-2023 08:58:39